Academic Calendar (ปฏิทินการศึกษา)

Procedure of Student Information Recording on the Educational Service System

Documents and forms Download

Procedure of a G-Mail registration for Student
 
 
NEWS
  TOPICS
 1.New students who have appointment for student uniform
For students who had tailored with Songsamai Shop, please bring your receipt for student uniform taken on 21 January 2017 during 11.00 -15.00 hrs. at room 2308 building 2, 3rd floor.
ANNOUNCED BY   Registration Department   DATE ANNOUNCED   19 January 2017
 2.Commencement Rehearsal Intake 17
Announcement for the Rehearsal of Commencement Ceremony Schedule Intake 17 Please Click link as below
*The Letter
*Schedule
*Rules for Commencement Day
*Graduated Uniform
ANNOUNCED BY   Registration Department   DATE ANNOUNCED   29 November 2016
 3.Measurement up for graduate gown.
Please click here for the graduate gown measurement.
**Click Here**
ANNOUNCED BY   Registration Department   DATE ANNOUNCED   31 October 2016
 4.แจ้งการรับเอกสาร Transcript และหนังสือรับรองสำเร็จการศึกษา
ตามที่ท่านได้ยื่นแบบขอแจ้งสำเร็จการศึกษาและขึ้นทะเบียนบัณฑิตไว้ในรอบที่ 1-2 ระหว่างเดือนมกราคม - ตุลาคม 2559 นั้น

บัดนี้ สภาวิทยาลัยดุสิตธานี มีมติอนุมัติให้ท่านเป็นผู้สำเร็จการศึกษา
รุ่นที่ 17
ปีการศึกษา 2558 - 2559 ท่านสามารถติดต่อขอรับเอกสาร Transcript และ หนังสือรับรองสำเร็จการศึกษา ได้ที่แผนกทะเบียน ห้อง 407-409 ได้ตั้งแต่บัดนี้ วันจันทร์ – วันศุกร์ เวลา 09.00 – 16.30 น.
และหากท่านไม่สามารถมาดำเนินการติดต่อขอรับเอกสาร Transcript และ หนังสือรับรองสำเร็จการศึกษาได้ด้วยตนเอง ท่านสามารถทำหนังสือมอบฉันทะให้ผู้อื่นมาทำการขอรับเอกสาร Transcript และ หนังสือรับรองสำเร็จการศึกษาแทนท่านได้ โดยให้นำสำเนาบัตรประชาชนของผู้มอบและผู้รับมอบฉันทะพร้อมเซ็นรับรองสำเนาเอกสารทุกฉบับ มายื่นขอรับเอกสารดังกล่าว
**ตรวจสอบรายชื่อรับTranscript รอบที่ 1**
**ตรวจสอบรายชื่อรับTranscript รอบที่ 2**
**ตรวจสอบรายชื่อรับTranscript รอบที่ 3**
ANNOUNCED BY   Registration Department   DATE ANNOUNCED   20 July 2016
 5.Receiving invoice for add / drop subjects 2/2016
Please be informed students who had add / drop subjects and not received the invoice. Please contact at Student Finance Affairs, Room No. 201 on working days (office hours 7.30am–4.00pm) before Friday January 20th, 2017. The settle will be on Thursday January 26th, 2017.
Please note if any delayed will be charge for fee per day 100 baht
ANNOUNCED BY   Office of Accounting and Finance.   DATE ANNOUNCED   18 January 2017
   
      
    - Please use Internet Explorer version 5.0 or upper for the proper display.
      and the broad of Screen Area is 1024x768 pixels
        Contact : แผนกเทคโนโลยีสารสนเทศ